Headlines News :
Home » » sebagai blogger yang friendly....

sebagai blogger yang friendly....

Written By Unknown on Monday, March 22, 2010 | 11:13 PM

salam sume...kali aku dah di tag taw..lme gak amik mse nk jawab tag ne...da 1 week pe..da lg yg aku x jwab lg taw...hihi...biase lah..xde mse sgt skunk ne...sume mse tuk DiA je...hihi..jng jeles ye..

1) siapakah diri anda di rumah?

Haaa...aku klau kt umah ne memang kuat tdo, makan, men game, bla....bla...bla...mcam2 lah..pnat dah aku nk cite


2) siapakah diri anda di samping rakan?

Seorang yang ske merapu..bnyk susahkan kwan2..tp x slalu sgt..klau kwan 2 de masalah..aku sedaya upaya tlong..seorng pendngar yang stia..


3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai

-da jet peribadi

-nk jadi CEO...boleh kew aku ne

-nk kawin...klau la da jodoh

-Nak keje cpat2

-nk abis blaja

4) siapakah nama pasangan anda

Uish...soalan yg ssah kit..putri a.k.a makcik...come sgt2..

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

-kiut miut

-seorang yg gile2 kit..tp aku ttap lyan

-suka merapu...haha...btul tak???

-penyayang

-pandai amik hati


6) bila tarikh anda couple

Belom kapel lagi...hihi

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

Xde lg kot...sbb kami x kapel lg..hihi


8) lagu tema cinta anda

Xdak kot...

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda

Dia makin tembam...huahua


10) tag 10 rakan yg lain

ZACK ENTRY.. yang blogger pling friendly

Tahap Gaban!.. sumenye tahap gaban..mmg best..

miss lolly..blogger yg mmg cun..hahaha

KAMPUNG CHELSEA.. sbab aku mnat chelsea.. Hihi..

ECAR182.. mne2 aku blogwalking mesti jmpe dye ne..huhu..

ENCIK MIMPI.. Ni blogger yang cool..

BERYS.. Blog dia sungguh comel..Hak3..

LALOCK.. Ni blogger yang friendly..

JUSTKHAI.. blogger yg femes..

putri a.k.a makcik.. Ni blogger yg aku syg.....

Share this post :
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger