Headlines News :
Home » , , , » Pakai Bra Terbalik..Gadis Ni memang Dah Mereng

Pakai Bra Terbalik..Gadis Ni memang Dah Mereng

Written By Zul Fikri on Wednesday, December 26, 2012 | 10:29 AM



Betul ke ada gadis pakai bra terbalik? Mungkin dia tak perasan agaknya.
Ya mungkin juga. Rasa kesian pun ada, rasa macam nak tergelak pun ada jugak.
Apalah yang membuatkan gadis ini berpakaian sedemikian rupa.
Mungkinkah dia stress? Atau sengaja pakai macam itu sebab fesyen?
Kalau benar dia pakai macam tu sebab fesyen, nampaknya penulis ni mungkin ketinggalan zaman sebab buta fesyen.
Kejadian ini berlaku di Purvis Street, Singapura.
Jika dilihat pada gambar sebernya ia adalah baju yang memang direka begitu. Tetapi untuk dipakai di bahagian depan dan bukan belakang.
Apa-apa pun berhati-hatilah semasa anda memakai pakaian. Jangan tersilap sampai macam ni sekali sudah la.

Share this post :
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger