Headlines News :
Home » , » “Mana ada saya ambil botox" - Asmidar

“Mana ada saya ambil botox" - Asmidar

Written By Unknown on Monday, December 3, 2012 | 4:44 PM



JUARA program realiti nyanyian Vokal Bukan Sekadar Rupa musim pertama, Asmidar atau nama sebenarnya Norhasmidar Ahmad semakin mendapat perhatian ramai sejak kebelakangan ini.
Bukan saja kualiti vokalnya yang dilihat bercambah cemerlang bahkan juga, personaliti dan fizikalnya yang berbeza berbanding mula-mula melangkah ke alam hiburan.
Bertemu dengannya baru-baru ini, Asmidar mengakui perubahan dirinya dari segi fizikal adalah perlu demi tuntutan kerja.
Dalam pada itu, dia turut menafikan membuat sebarang suntikan suplemen tambahan, antaranya botox atau kolagen pada wajahnya memandangkan timbul dakwaan bahawa pelantun lagu Biar Sampai Ke Bintang itu mendapatkan rawatan alternatif tersebut.
“Mana ada saya ambil suntikan kecantikan seperti botox. Pada saya, biarlah wajah berubah secara semula jadi. Bagaimanapun, saya mengaku ada menggunakan sebuah produk kecantikan sebulan lepas yang saya rasa sesuai dengan saya dan efektif.
“Selain itu biasanya saya berjoging dan bersenam beberapa kali seminggu untuk mengekalkan stamina dan menurunkan berat badan.
“Saya juga tidak pernah mengamalkan diet yang ekstrem sampai tak makan sebab saya menghidap penyakit gastrik. Saya akan makan, cuma ia diambil dalam kuantiti berpatutan,” ujarnya yang kini telah susut berat badan daripada 63 kilogram kepada 58 kilogram.

Share this post :
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger