Headlines News :
Home » , » Almy Nadia belum sedia 'berperang'

Almy Nadia belum sedia 'berperang'

Written By Unknown on Wednesday, February 13, 2013 | 12:12 PM


SAYA tahu dia sudah bertunang, tetapi saya tidak mahu memberi sebarang komen mengenai perkara tersebut (majlis pertunangan Fizz Fairuz).

“Selepas dia buka mulut, barulah saya akan buka mulut. Namun buat masa sekarang, saya mohon maaf banyak-banyak kerana tidak mahu mengulas mengenai perkara ini.” Begitulah kenyataan yang diberikan aktres, Almy Nadia berhubung majlis pertunangan bekas kekasihnya.

Hujung minggu lalu, berita pertunangan pemenang Pelakon TV Lelaki Popular Anugerah Bintang Popular 2011 (ABP 2011), Fizz Fairuz mengejutkan banyak pihak.

Bukan hanya kerana bertunang senyap-senyap, tapi wanita yang menjadi pilihan Fizz bukanlah aktres, Almy Nadia. Sebaliknya, seorang gadis berasal dari Pahang bernama, Azlyn Massiela Mohd Nazar.

Pertunangan Fizz itu dilihat sesuatu yang cukup mengejutkan apabila pelakon yang terkenal dengan watak Aidil dalam drama rantaian Nur Kasih itu sebelum ini pernah mengeluarkan kenyataan untuk melamar Almy selepas memenangi trofi ABP2011.

Namun begitu, tatkala ditanya Zass mengenai perasaan dan penerimaannya berhubung pertunangan Fizz, Almy berkata, dia akan menyimpan sahaja segala gejolak rasa dan hanya akan membuka mulut apabila tiba masanya nanti.
Share this post :
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger