Headlines News :
Home » , , » Cara Nak Melihat Kembar Ghaib Kita

Cara Nak Melihat Kembar Ghaib Kita

Written By Zul Fikri on Friday, January 25, 2013 | 5:56 PM



Cara Nak Melihat Kembar Ghaib Kita.


Anda pernah dengarkan yang kita mempunyai kembar ghaib/Qarin?

Berikut adalah cara untuk melihat Qarin :

Ada 8 langkah:

1. Cabut 7 helai rambut kepala.

2. Ambil 7 potongan kuku tangan atau kaki.

3. Letakkan semua di atas sehelai kain putih (apa saja, yang penting putih).

4.  Gulung  kain putih yang ada isinya tadi.

5. Ambil limau nipis, satu saja, perah airnya hingga habis.

6. Air perahan tadi anda titiskan pada gulungan kain putih.

7. Gulungan kain tadi anda letakkan di taman atau halaman rumah, atau di   mana saja yang penting dekat pagar rumah, kalau boleh jangan bagi orang lain tahu, tak perlu ditanam letak saja di antara tumbuhan.

8. Tunggu 7 hari, sehingga Qarin anda datang, hingga malam kelapan, dia boleh muncul di mana saja, cuma munculnya sepintas, biasanya kembaran itu meniru apa yang sudah pernah kita kerjakan atau yang akan kita kerjakan, dia tak boleh dilihat  orang lain, cuma kita sendiri.

P/s : Jangan takut! Dia pun makhluk Allah!
Share this post :

+ comments + 8 comments

January 25, 2013 at 6:23 PM

ini beneran ngak???
Galery Catatan

January 25, 2013 at 6:49 PM

walah serem kali thanks infonya yo bro kunjungan baliknya ya www.naufalthedarkness.blogspot.com

January 25, 2013 at 6:50 PM

LINK✿lıllı ((|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|)) ıllı♪♫ :
◕ http://crystalfm1985.blogspot.com/
◕ http://myradiostream.com/backup
◕ http://tunein.com/radio/CRYSTALFM-s184573/
◕ http://cast.kajangweb.com:8850/listen.pls
◕ http://www.crystalfm.freeshoutcast.com/

January 25, 2013 at 8:05 PM

Apa ngak bahaya ni sob...

http://fhirman-ilham.blogspot.com

January 25, 2013 at 10:13 PM

sebelum apa2 saya nak tanya, apa tujuan tgk dia? tak ada faedah apa2.

lagi satu, cara tu agak khurafat . kalau tersilap langkah blh jadi terpesong akidah . cara2 tu sebenarnya sama mcm nak bagi makan jin.

January 25, 2013 at 10:14 PM

maaf , saya sekadar bagi pendapat. mohon maaf jika terasa. :D smile , peace. saya takut ada anak muda di luar sana terpedaya dan terpengaruh dgn amalan2 yang lebih dianggap khurafat

January 26, 2013 at 6:58 PM

takut la nak tengok..huhu

January 27, 2013 at 11:34 PM

benda ni macam khurafat je, . . .

pelik aku, . . . teringin sangat nak tengok makhluk ghaib ke ? . . .

kalau dapat tengok hidup jadi seronokkah ? . . . . . .

tak seronok k tengok makhluk ghaib ni, . . . .
minda terganggu ade kot, . . . :)

http://budakgetah91.blogspot.com/2012/10/mimpi-ngeri-yang-nyata-misteri.html

Post a Comment
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger