Headlines News :
Home » , , , , » Gadis 20 tahun Sembunyi Kokain Dalam Payudara

Gadis 20 tahun Sembunyi Kokain Dalam Payudara

Written By Unknown on Wednesday, December 19, 2012 | 1:47 PM




Kastam di Sepanyol menahan seorang wanita Panama menyembunyikan £ 2,86 kokain di dalam buah dadanya.Kokain, dibungkus dalam dua beg plastik, pembedahan dimasukkan ke dalam dada wanita, membuat ia kelihatan seolah-olah dia mempunyai dada implan.

Gadis berusia 20 tahun telah ditangkap malam Rabu di Lapangan Terbang El Prat, berhampiran Barcelona, ​​Sepanyol, selepas keluar penerbangan dari Colombia.

Ketika berdiri di barisan untuk pemeriksaan rutin kastam, dia telah menarik perhatian polis Sepanyol yang menarik beliau keluar baris dan diiringi ke bilik soal siasat.

Di dalam bilik seorang pegawai wanita menemui wanita itu memakai balutan hanya di bawah buah dadanya dan terdapat luka di bawah balutan yang masih terbuka.

Wanita itu berkata bahawa dia mempunyai implan payudara dua bulan lalu dan luka tidak sembuh dengan baik. Pegawai kastam perasan sisa putih dalam luka dan meminta bantuan doktor perubatan.

Warga Panama itu dikejarkan ke hospital berdekatan, doktor memberitahu bahawa dia mempunyai beg kokain yang dimasukkan ke dalam buah dadanya. Beg plastik telah dipecahkan dan kokain telah mula meresap ke dalam aliran darah beliau.

Doktor meneruskan untuk membuang kokain yang dipenuhi beg plastik dari payudara wanita berkenaan. Tanpa pembedahan ini dia akan pasti mati akibat berlebihan kokain.

Gadis itu anan menjalani pemulihan dari pembedahan beliau di hospital. Gadis tersebut akan ditukar ke kastam Sepanyol.sebaik sahaja dia kuat dan cukup sihat
Share this post :
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger