Headlines News :
Home » , , , , , » Antara Bakal Menyinar Tahun 2013

Antara Bakal Menyinar Tahun 2013

Written By Unknown on Thursday, December 27, 2012 | 6:11 PM



TIRAI tahun 2012 bakal berlabuh dan lembaran baharu tahun 2013 akan diselak bersama harapan, azam dan impian positif untuk menggapai prestasi cemerlang industri seni.
Jika tahun 2012 memaparkan pelbagai kisah kontroversi, coretan suka dan duka, ada yang terbaik dan tercorot, tahun 2013 juga pasti menyajikan seribu satu rona warna dalam kanvas hiburan sama ada tempatan atau antarabangsa.
Berikut disenaraikan beberapa nama selebriti dan karya yang dijangka menjadi perhatian pada tahun 2013 berdasarkan pencapaian pada tahun 2012.


Pucuku muda Emma Maembong
Mula dikenali sejak membintangi drama rantaian Kau Yang Terindah sekitar bulan Ogos 2012, pelakon kacukan Melayu-Scotland itu tidak terlepas daripada terpalit kontroversi.
Masalah disiplin serta gambar bercium, sedikit sebanyak membantu melonjakkan momentum nama pucuk muda industri lakonan Malaysia sehingga namanya pernah tersenarai antara carian tertinggi di Google Malaysia.
Bakal tampil bersama beberapa naskhah drama baharu pada tahun depan, pastinya tahun 2013 menjadi tahun bermakna Emma Maembong.
Selain Emma, beberapa nama lain tersenarai antara pelakon tempatan yang bakal mencuri tumpuan pada tahun 2013, antaranya Shah Iskandar, Azlee Khairi dan Dazrin Kamarudin.
Nama yang tiba-tiba menjadi perhatian umum sekitar hujung tahun 2012, pelakon, penyanyi dan model terkenal tahun 1980-an, Raja Ema juga dijangka tersenarai antara selebriti yang akan meledak tahun 2013.
Beralih kepada sisi seni muzik, kemunculan beberapa nama penyanyi baharu sekitar tahun 2012 antaranya Asmidar, Kaka dan penyanyi Singapura Tengku Adil dijangka lebih bersinar pada tahun depan.


Aura berterusan Aaron
Wajah yang tidak perlu diperkenalkan, Aaron Aziz antara selebriti yang dijangka mengekalkan pencapaian terbaik tahun 2012 pada tahun depan.
Masih relevan bersama naskhah drama rantaian adaptasi novel Adam & Hawa yang akan bertemu penamat sekitar bulan Januari depan, Aaron juga akan muncul dengan filem KL Gangster 2 sekitar bulan Mac yang sudah pasti menjamin keunggulan namanya sepanjang tahun 2013.
Aktres yang sedang meniti transisi remaja menjadi dewasa, Elfira Loy dijangka masih kekal antara yang terbaik tahun depan. Begitu juga pelakon genit Nad Zainal yang dikhabarkan bakal muncul bersama beberapa buah filem tahun 2013.
Prestasi cemerlang masih dikekalkan oleh bintang YouTube, Najwa Latif yang merencanakan perjalanan seni yang lebih matang pada tahun depan.


Pertarungan tiga diva
Tiga diva dunia, Lady Gaga, Britney Spears dan Beyonce tersenarai antara bintang yang akan terus mengekalkan populariti global pada tahun depan.
Ketiga-tiganya akan muncul bersama album terbaharu yang disifatkan seolah-olah ‘berperang’ untuk menjadi yang terbaik pada tahun 2013.
Barisan nama seperti Rihanna, Taylor Swift, Kelly Clarkson, Bruno Mars dan Justin Bieber pasti akan mencuba untuk kekal terbaik sepanjang tahun. Dalam pada itu, Kelly Clarkson dirasakan antara yang paling bakal menyinar apabila pemenang dua anugerah Grammy pada tahun 2006 ini meraih empat pencalonan Grammy 2013 yang bakal berlangsung pada 10 Februari depan iaitu bagi kategori utama Rekod Tahunan, Lagu Tahunan, Persembahan Solo Terbaik dan Vokal Album Pop Terbaik.
Begitu juga beberapa nama baharu seperti Rita Ora, One Direction, Carly Rae Jepsen yang dijangka popular tahun depan.
Pelakon kelas A
Hugh Jackman, Chris Hemsworth dan Robert Downey Jr. antara barisan bintang ternama kelas A yang akan terus mendapat perhatian sepanjang tahun 2013 sementelah beberapa naskhah filem terbaik hanya menanti untuk ditayangkan tahun depan.
Bakal mencuri tumpuan, pelakon remaja Josh Hutcherson yang pernah membintangi filem Hunger Games tahun ini akan sekali lagi muncul pada tahun 2013 bersama francais terbaharu filem tersebut. Begitu juga heroin filem yang sama, Jennifer Lawrence.


Share this post :

+ comments + 1 comments

December 28, 2012 at 6:40 AM

Emma memang comel :)

-> ❤ TechKini.com

Post a Comment
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger