Headlines News :
Home » » cara nak romantik paling berkesan lam bercinta...

cara nak romantik paling berkesan lam bercinta...

Written By Unknown on Tuesday, March 9, 2010 | 12:13 AM


Salam sume...haa..kli ne aku nk share kit ngn krunk cara2 nk romantik2 ngan pasangan sndri...biase la..klau da bercnta ne mmang la adat couple 2 nk romantik2 gi 2.aku pn sdang d lamun cintan ne..srius gua ckap sme lu..neyway..usha kit..jng bnyk taw..10 cara cmne nk romantik yg aku share ne..kit je..aku pn da try ume ne.mmg wallah la gua bilang u olang...huhu


1. Letakkan catatan ‘aku cinta padamu’ di meja makan ketika kamu dan si dia makan bersama.(yg mmg sempoi sgt2..si dia sgt2 la trharu smpai kan menitis air mata...padahal mata msok natang..haish..)


2. Kirimkan sebuah e-mel pada si dia yang berisi sebuah puisi cinta.(aku da send beratus-ratus dah.puisi 2 lak klau sape2 bce mmg gelak pusing2 lah..bukan guling2 taw..da ke si dia balas puisi aku 2..x pn..mmg hampeh gak la)


3. Kirimkan kad ucapan cinta pada si dia. lebih romantis lagi andainya kamu melakukanya setiap hari.(yg ne aku mmang jrang wat gak..kdang2 trpakse jew..slalu bg time raya ja..)


4. Kirimkan bunga dengan catatan ringkas ‘aku cinta padamu’.(yang ne jiwang kit...tp aku slalu wat taw..bg bunga t**k ayam..jadi la kan)


5. Senaraikan semua sebab-sebab mengapa kamu mencintainya dan kemudian serahkan padanya untuk dia membaca sendiri isi hatimu.(yang ne aku x wat pn..sbab pe aku ske dye pn xtaw lah..)


6. Luangkan waktu khusus hanya untuk berduaan dengan si dia dan luahkan perasaan kamu padanya.(emmm...x bleh taw..silap ari jumaat ke kamis..x pn sabtu..boleh kne tngkap bsah ooo..brdua-duaan la ktekan)


7. Biarpun munkin suara kamu agak sumbang namun tidak salahnya kamu menyayikan lagu cinta untuknya …(haaa..yg ne dia pling ske..sbb sore aku mmang sdap pown..)


8. Masakkan makanan kegemaran si dia.(aku pandai msak ketupat je..jd la kan)


9. Saat menemuinya, berikan senyuman kamu yang paling manis dan tatap matanya dalam-dalam. Biarpun kamu tidak suarakan cinta kamu padanya namun pandangan mata kamu sudah cukup menjelaskan segala-galanya…..(susah kit ne...)


10. Jika kamu dan si dia terpisah jarak, lakukan kunjungan kejutan.(suprice la ktekan...tp dia cket pn x suprice..lg la aku hampeh...)



Share this post :

+ comments + 26 comments

Anonymous
March 9, 2010 at 12:32 AM

kenyit2 mate boley tak? he3..

March 9, 2010 at 12:32 AM

wewit!! ailyke..

^_^

March 9, 2010 at 12:46 AM

luv it too!!hee....
boley praktikkan neh...
boley kan2??^_^

March 9, 2010 at 5:45 AM

banyak tul tips
erk888

March 9, 2010 at 11:00 AM

alo lo lo..org tak mo bunga.nak tokoletttt..*gediks*ahaks

March 9, 2010 at 3:42 PM

errr.tips2 neh if gune lepas kahwin lagi bez kot.hehe.^^

March 10, 2010 at 12:30 AM

tips cari aweks xde ker..

March 10, 2010 at 1:02 AM

aww, mesti u nih romantik kan? hihi

March 10, 2010 at 1:12 AM

velasrizal: tips 2 mebi lmbat kit..sbb aku x pndai sgt bab2 ne..hahaha

Inora Putri: bleh than la rmantiknye...huhu

March 10, 2010 at 1:18 AM

gua lagi suprise kalo tetiba dia kata dia nak ajak gua kendel lite diner. hahaha!

March 10, 2010 at 3:39 AM

sayang nye aku tgh single...
kalau tak leh try gak ni...

March 10, 2010 at 3:41 AM

dari 10,4 je yg pna ak wat..kire ok la kan?hehe

March 10, 2010 at 9:38 AM

:D xsemua pompuan suke mende2 cmni...
kakak sedara ak xsuke bile bf die bg bunga...
tgk org jugak...

March 10, 2010 at 1:23 PM

tak pernah pun Encik Nazri buat semua tu kat saya lalalalala.. tak lomantik la dia maknanya kan kan kan heee..

March 10, 2010 at 6:11 PM

dah praktik dah semua tu hahahhahah !

March 10, 2010 at 9:26 PM

jgn dilupa..candle light dinner..haha

March 10, 2010 at 11:43 PM

heheh
macam dalam majalah remaja
ekekke

March 11, 2010 at 2:12 AM

kira ok la pndai msk ktupat. buat ktupat bntuk love... romantik tu

March 11, 2010 at 3:31 PM

jangan lupa lipat kertas untuk dijadikan jet, tulis i lap u pastu baling kat awek..

March 11, 2010 at 3:37 PM

ish, pening juga kepala baca gaya penulisan kamu. tp tips yg diberi mmg baekkk. :p

salam kenal.. ^^,

March 11, 2010 at 10:45 PM

okie. ! tips yang bek.
betul ke kamu sudah menjadi bapa. macam tak cayer je

March 14, 2010 at 12:40 PM

mueheheh cam besshhh je..

kalo aku yg tak nah kapel ni cane plak

romantik ngn ikan buntal je lah
hhhahahah

March 16, 2010 at 7:48 PM

alahai.. lemah aku kalau baca pasal romantis-romantis ni..teringat zaman aku bercintan-cintan dulu.. aish~

March 16, 2010 at 11:25 PM

chenta itu ibarat belacan lah luz..

March 29, 2010 at 4:35 PM

lawak la ko luz yang no.5 tu. knp ko suka dia pun ko tak tau. ko bubuh ayat yang power2 biar dia cair. contohnya engkau laksana bulan. huhuhuhuh.. gerenti punye la. :-P

p/s: jom melawat, follow dan share link di TKSB.
http://wanshah87.blogspot.com

November 25, 2012 at 1:32 AM

nice post
thank you my friend

Post a Comment
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger