Headlines News :
Home » » alkisah..angjing, lembu dan couple...

alkisah..angjing, lembu dan couple...

Written By Zul Fikri on Monday, March 1, 2010 | 11:38 PM


LEMBU: Hai anjing, apa habaq? Macam ada yg tak kena je?


ANJING: Aku tengah tension nih. Mau je aku gigit manusia tadi.


LEMBU : eh? kenapa?


ANJING: aku lalu tepi dua orang manusia lelaki dan perempuan yg sedang berkepit. Tetiba si lelaki
terperanjat dan terus melompat dan berkata “hoi anjing, pergi jauh-jauh, najis!”.


LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu.


ANJING: Kalau aku najis sekali pon, kalau dia tersentuh aku, boleh disamak.
Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak samak dosa?


LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah, lebih
dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci
sekalipun di samak.


ANJING: Wah.. ayat ko memang power la… manusia kena ubah pepatah “Pandai macam LEMBU..


———
MORAL: Haiwan pun tahu disiplin, sepatutnya manusia menggunakan akal, agar tidak jadi lebih hina dari haiwan

Share this post :

+ comments + 3 comments

March 2, 2010 at 12:27 AM

hahhahha.. najis mutawassitah tuh men pegang2 tuh.. uhuhuuhuhuk.. :D


cumel jer citer neh.. :)

March 2, 2010 at 1:27 PM

kreatif seh........
sokong sangat....
lembu maner bodoh.....

March 3, 2010 at 12:57 AM

hehe...suka kt lembu tu..=p

Post a Comment
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger