Headlines News :
Home » » Type Of GirL

Type Of GirL

Written By Zul Fikri on Saturday, February 27, 2010 | 11:05 PM


Haa..kli ne aku cite kit psal TYPE OF GIRLS…ZAMAN KINI.. dan nama-namanya sempena istilah-istilah di zaman komputer dan internet:


HARD DISK GIRLS:
she remembers everything, FOREVER
(dia ingat semua perkara selama-lamanya - kalau tak rosak la)


RAM GIRLS:

she forget about you, the moment you turn her off
(dia akan lupakan anda, bila anda menolaknya)


WINDOW GIRLS:

everyone know that she can’t do a thing right, but no one can live without her.
(semua orang tahu bahawa dia tidak mampu buat apa pun dengan betul, tapi tidak ada seorang pun yang boleh hidup tanpanya)


SCREENSAVER GIRLS:

she is good for nothing but at least she is fun
(dia tidak berguna pun tapi menyeronokkan)


INTERNET GIRLS:

Difficult to access
(susah untuk diakses)


SERVER GIRLS:

Always busy when you need her
(sentiasa sibuk bila anda perlukannya)


MULTIMEDIA GIRLS:
She make horrible thing look beautiful
(benda yang hodoh dia boleh tukarkan jadi cantik)


CD-ROM GIRLS:
She is always faster and faster.
(dia semakin laju dan laju)


EMAIL GIRLS:
Every ten things she says, eight are nonsense
(setiap sepuluh perkara yang dia cakap, lapan adalah mengarut)


VIRUS GIRLS:
Also
known as “wife” when you are not expecting her, she comes, install
herself and uses all your resources. If you try to uninstall her you
will lose something, if you don’t try uninstall her you will lose
everything…
(juga dikenali sebagai “isteri” bila anda tidak menjangka, dia datang,
melekat dan gunakan semua sumber anda. Jika anda mahu buang dia maka
anda akan kehilangan sesuatu, jika anda tidak buang dia maka anda akan
kehilangan kesemuanya….)

Anda gadis yang mana satu?


sumber : ainolyaqin

Share this post :

+ comments + 8 comments

February 28, 2010 at 12:01 AM

applied to men as well, rasanya =)

February 28, 2010 at 3:22 AM

helijah tu.. :)

March 1, 2010 at 9:39 PM

wah bestnya, amana dpt ni nk copy paste and publish bleh x?

March 1, 2010 at 9:52 PM

wahahah..
ini smart...

March 8, 2010 at 1:30 AM

sayer yg mana satu yerk????^_^

March 8, 2010 at 10:18 PM

menariknya.. hehehe.. tergelak i baca =)

March 11, 2010 at 10:01 PM

lelaki pun sama jugak mcm tu.. ;)

March 14, 2010 at 7:40 AM

hoho..I'm window girl..(kot)
hehe..thxx :)

Post a Comment
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger