Headlines News :
Home » » hebat x hasil rekaan aku ne????

hebat x hasil rekaan aku ne????

Written By Unknown on Thursday, February 25, 2010 | 11:19 PM


Hai awak sume...korunk msti nk taw kn..mende la kt atas 2 kn..2 la hasil rekaan aku pakai Inventor software..roket launcher...hahaha..style dak???? Inventor ne cm solidwork gak la...ne la software tuk org wat drawing lam bidang industri nu...special tuk drafman jew..sape2 yg brminat aku bleh ajakan...x dknekan cas pape2 pn..free jew..stakat blanje mkan 2 no hal la kan....da 2 bulan lebey aku belaja menatang ne...mula2 2 mmg susah la gak...xtaw pe sal mende ne...cm autocad 2 taw la gak kit2...korunk pn msti taw amende autocard tuh...aku askunk ne kire otai gak la lam inventor ne(x otai sgt pn..sje nk blagak kit..blh kan???)...korunk bg pe je design..sure aku blh wat punye..no hal lah..stkat nk draw kapal TITANIC 2..sejam je da siap(uish..aku blagak lg)...acctually aku xdak pe nk tlis kt entry kli ne...bru bngun tdo..ltih sgt wat inventor ne...hahaha

Share this post :
 
Support : 8Share lah! | ChurpChurp | Gush Ad lah!!
Copyright © 2014. Echo News Portal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger